preloader-matrix

میزبانی تالار رودکی از ۱۵ گروه کر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»

پانزده گروه کر، طی دو روز برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» در تالار رودکی روی صحنه می‌روند و اختتامیه این رویداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، نخستین جشنواره ملی موسیقی«نوای مهر» از ۱۱ اسفندماه کار خود را در تهران آغاز کرده است. بر اساس جدول منتشر شده این رویداد، تالار رودکی روز گذشته میزبان گروه‌های کر جشنواره بود و گروه‌های «شقایق»، «پارسه»، «طنین»، «آسمان»، «اداره کل آموزش و پرورش فارس» و «مهر وطن» به ترتیب در این روز در تالار رودکی به صحنه رفتند.
امروز شنبه ۱۴ اسفند ماه تالار رودکی از ساعت ۱۵ میزبان گروه‌های «سنتورنوازان انوشه»، «ساز و آواز جام»، «مهربانگ»، «نغمه‌های افلاکی زاگرس»، «سردار»، «دلنوازان هنر»، «سیلم»، «ارغنون» و «آتیلا» خواهد بود.
صبح این روز نیز بخش دانش‌آموزی این جشنواره در تالار چیت‌سازیان برگزار شد و براین اساس گروه‌های «مصباح‌الهدی»، «ندای ثامن»، «شهید فرجی»، «نسیم صبا»، «آوای مهر طاها» و «جوانه‌ها» از ساعت ۹ روی صحنه آمدند.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۱۵ در تالار وحدت برگزار و برگزیدگان این رویداد معرفی می‌شوند.