preloader-matrix

مسترکلاس آنسامبل سازهای ارکستر در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی مسترکلاس آنسامبل سازهای ارکستر را با همکاری نصیر حیدریان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مستر کلاس آنسامبل سازهای ارکستر با هدف ارتقاء و تربیت نسل آتی نوازندگان ارکسترها، برای نوازندگان ارکسترهای ملی و سمفونیک، هنرجویان هنرستان‌ها، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های آزاد هنری در نظر گرفته شده است. متقاضیان حضور در این دوره ها لازم است به همراه گروه آنسامبل خود قطعات مد نظر را به مرکز آموزش اعلام نموده و پس از تأیید استاد، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

هزینه مستر کلاس برای هر شرکت کننده ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بوده که با توجه به حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، تمامی شرکت کنندگان مشمول ۴۰ درصد تخفیف عمومی بوده و هر شرکت کننده تنها ملزم به پرداخت مبلغ ۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد. همچنین دانشجویان دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان هنرستان‌های موسیقی، هنرجویان و هنرآموزان فعال مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی از ۳۰ درصد تخفیف ویژه در ثبت نام برخوردار خواهند بود.

شرکت کنندگان می‌توانند در تمرینات ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان حضور یابند. همچنین در پایان این دوره ها،  گواهی شرکت در دوره  نیز از بنیاد رودکی دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی https://instagram.com/bonyad.roudaki

و مرکز آموزش هنری   https://instagram.com/roudaki.education

مراجعه و یا برای مشاوره و ثبت نام با شماره تلفن های ۶۱ و ۹-۶۶۷۴۳۳۵۸ تماس حاصل نمایند.

نصیر حیدریان ساز ترومبون را در هنرستان موسیقی فرا گرفت و سپس در وین اتریش به تحصیل رهبری ارکستر و اپرا پرداخت. وی رهبری ارکسترهای آندره زایته، سازهای بادی دانشگاه گراتس، اپرای شهر گراتس، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک جوانان ونزوئلا، ارکستر سمفونیک بازل، ارکستر سمفونیک جوانان جهان، و رهبری ارکستر چند اپرا در شهرهای بازل، زوریخ، بن، مونیخ و بارسلون، تالار بتهوون و ارکستر مجلسی مونیخ را در کارنامه کاری خود دارد. حیدریان همچنین جایزه ای از بنیاد ریشارد واگنر در سال ۱۹۹۹ دریافت کرده است. حیدریان در حال حاضر به عنوان استاد موسیقی در دانشگاه موسیقی گراتس فعالیت دارد.