preloader-matrix

فرهنگسرای نیاوران میزبان «یزد و بادگیرهایش» می‌شود

نمایشگاه جمعی از هنرمندان نقاش با موضوع «یزد و بادگیرهایش» در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، جمعه ۱۱ شهریور ماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «یزد و بادگیرهایش» آغاز به کار می‌کند.
تعدادی از هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با هدف به نقش درآوردن آثار و ابنیه تاریخی به مناسبت ثبت جهانی بادگیر باغ دولت آباد یزد – که به عنوان مرتفع ترین بادگیر خشتی جهان به ثبت سازمان جهانی یونسکو رسیده است- با موضوع «یزد و بادگیرهایش» آثار این نمایشگاه را خلق کرده‌اند که تا ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.
آزاده حایری مهریزی، الهام شفیعی جاوید، لعبت صدری، سارا حسینی، حسنا احمد آخوندی، حنانه نیک سیرت، شیوا قنبری، داود حق شناس، الهه امیر جلالی، پروانه جعفری، ژیلا عبادی، میر حمزه سیدپور و محمد رامبد فرهودی مقدم بخشی از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه «یزد و بادگیرهایش» هستند.
این نمایشگاه همچنین میزبان آثاری از مولود لوائی، زینت پارسا، کانیاو ایران زاده، هما منصوری، الهام ساعی اصفهانی، مریم شایان، فرحناز داوری دولت آبادی، نایریکا دانا پور، نینوش ، الهام خطیبی و مینا حسینی است.
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۱ تا ۱۸ شهریور در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.