preloader-matrix

فراخوان مرکز آفرینش‌های هنری بنیاد رودکی

نظر به اهداف و وظایف مندرج در اساسنامه‌ی بنیاد رودکی، مرکز آفرینش‌های هنری این بنیاد در نظر دارد تا ضمن بازنگری در رویکرد جاریخود، از این پس بر آموزش‌های ویژه و تخصصی تمرکز کند و با پذیرش تعدادی محدود از هنرمندان جوان، ضمن ارائه آموزش‌های تخصصی نوازندگی، آواز، موسیقی مجلسی و آهنگسازی در شاخه‌های موسیقی ایرانی و کلاسیک، امکاناتی ویژه برای آموزش گروهی برگزیده از استعداد‌های خاص موسیقی دستگاهی ایران و موسیقی کلاسیک فراهم آورد.

در این راستا، جمعی از اساتید تراز اول موسیقی کشور گرد هم آمده‌اند تا با نظارت، هدایت و همراهی خود، جمعی را از میان داوطلبان نسل جوانبرگزینند و تجربه‌ها و یافته‌های خود را در اختیار آنان قرار دهند.

دوره‌ی آموزشی پیش‌بینی‌شده یک ساله است و راه‌یافتگان، علاوه بر برخورداری از آموزش‌های ویژه، از امکانات سخت‌افزاری بنیاد رودکی، آرشیو نت، سالن‌های تمرین و سالن‌های اجرا بهره‌مند خواهند بود. تشکیل گروه‌های نوازندگی و معرفی به ارکسترهای تحت پوشش نیز مد نظر است.

گفتنی است بنیاد رودکی در برگزاری این دوره‌ها به دنبال منفعت اقتصادی نیست بلکه بر آن است تا با اختصاص بودجه، از امکانات خود برای تربیت نیروی کارآمد انسانی برای موسیقی کشور استفاده کند.

بر این مبنا، از علاقه‌مندان 19 تا ۲۵ ساله (متولدین 1375 تا 1381) کهتوانایی‌های موسیقایی خود را در سطحی می‌دانند که بتوانند دوره‌های عالی و تکمیلی نوازندگی، خوانندگی، آهنگسازی و تربیت مدرس موسیقی را طی کنند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی new.bonyadroudaki.com ضمن اطلاع از دیگر شرایط لازم برای حضور در دوره‌های یادشده حداکثر تا تاریخ۳۱/۴/۱۴۰۰ فرم فراخوان را تکمیل وارسال کنند.

فرم فراخوان را از اینجا دانلود کنید.

بدیهی است که پس از تکمیل و ارسال فرم تقاضای حضور در دوره‌های مذکور، شورای تخصصی آموزشی موسیقی بنیاد رودکی، گزینش نهایی خود را بر مبنای اطلاعات ارائه‌شده، آزمون و مصاحبه‌های حضوری یا آنلاین انجام می‌دهد و نتایج را اعلام خواهد کرد.

مرکز آفرینش های هنری بنیاد رودکی

دوره ویژه آموزشی موسیقی بنیاد رودکی

فرم تقاضای حضور در دوره های آموزشی تخصصی

    نام

    نام خانوادگی

    نام پدر

    تاریخ تولد

    روز

    /

    ماه

    /

    سال

    شماره شناسنامه

    کد ملی

    محل تولد

    جنسیت

    تلفن ثابت

    تلفن همراه

    آدرس

    آدرس پست الکترونیکی

    متقاضی حضور در رشته تخصصی ذیل هستم

    نوازندگی
    ساز ایرانیساز کلاسیک

    خوانندگی
    آواز ایرانیآواز کلاسیک

    آهنگسازی
    آهنگسازی

    اطلاعات تخصصی
    بیوگرافی: لطفاً حداکثر در ۱۰ سطر، سوابق آموزشی، مرکز آموزشی، مدرسان، سوابق اجرای صحنه‌ای، آلبوم، جوایز ورتبه‌های کسب‌شده در رخدادهای معتبر هنری، آثار مکتوب وسایر موارد مورد نظر خود را درج کنید.

    ارسال فرم
    فرم موجود در فراخوان را دانلود و تکمیل کرده و در اینجا ارسال نمایید.

    *فایل ارسالی با فرمت pdf و حداکثر حجم ۵ مگابایت