preloader-matrix

دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ به حضور در انتخابات

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام بیانیه ای از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بیانیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات همزاد انقلاب بزرگ مردم ایران علیه نظام استبدادی بوده و ثمره خون هزاران شهید و جان باخته در راه تحقق آرمان های اصیل بشری از جمله استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت بوده است.

ملت بزرگ ایران در راه دستیابی به این ارزش ها در بیش از یک قرن اخیر بهای گزافی پرداخته و هیچگاه تسلیم خواست های دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم نشده است.

 راه اصیل مردم‌سالاری دینی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هرگز متوقف نمی شود و انتخابات و صندوق رأی مأمن ایرانیان و نقطه پیوند دلسوزان این وطن است.

خوشبختانه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رأی و نظر مردم همواره تعیین کننده سیاست ها و راهبردهای کشور عزیزمان بوده و در هیچ مقطعی انتخابات متوقف نشده است.

اکنون در آستانه سده نو و ورود به قرن جدید، خدای بزرگ را شاکریم که در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی شجره طیبه نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران که با خون پاک بهترین فرزندان این ملت پرورش و رشد یافته است، آماده جهش و نیل به سعادت و سرافرازی مردمان سختکوش، صبور و رنج کشیده این سرزمین هستیم.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه با مردم غیور ایران عزیز، آحاد شهروندان را به شرکت پرشور و مسئولانه در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کند و از گروه های مرجع به ویژه نخبگان دینی و دانشگاهی و اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه خاضعانه درخواست می کند برای ترغیب مردم عزیزمان به حضور شکوهمند در پای صندوق های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به یاری پروردگار متعال و حضور منسجم و متحد ملت بزرگ و حاضر در صحنه، مسیر پیشرفت و توسعه کشور روشن تر از هر زمان است.