preloader-matrix

شهردار منطقه یک:

در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در کنار فرهنگسرای نیاوران خواهیم بود

شهردار منطقه یک تهران به همراه جمعی از مدیران شهرداری منطقه، از فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، سیدمهدی صباغ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه، با رئیس فرهنگسرای نیاوران نیز گفتگو کرد.

در این دیدار،ابوالفضل همراه به معرفی فرهنگسرای نیاوران به عنوان یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌های فرهنگی هنری کشور در حوزه فعالیت‌ها و برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری داخلی و بین‌المللی پرداخت و خواستار مشارکت شهرداری منطقه در برگزاری این رویدادها و نیز همکاری در حفظ و نگهداری از این مجموعه ارزشمند شد.

شهردار منطقه نیز ضمن تأکید بر ظرفیتها و ارزشهای این مجموعه، برای حل مشکلات مربوط به ترمیم محوطه و فضای سبز مجموعه قول مساعدت داد و گفت: برای ارائه خدمات به هموطنان، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و نیز برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در کنار فرهنگسرای نیاوران خواهیم بود و نگاهی تعاملی به فعالیت‌ها خواهیم داشت. همچنین در این جلسه، مقرر شد به جهت عملیاتی شدن همکاری و تعاملات فی‌مابین، تفاهم نامه‌ای  از سوی دوطرف تنظیم و به امضا برسد.

در انتها نیز، سیدمهدی صباغ شهردار، سلیمه رودکی معاون فرهنگی هنری، میثم غفاری مدیر فرهنگی و جمعی دیگر از مدیران شهرداری منطقه یک، از نمایشگاه عبدالحمید قدیریان در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران دیدن کردند.