preloader-matrix

برگزاری ورک‌شاپ‌ها و مسترکلاس‌های رهبری ارکستر در بنیاد رودکی

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی ورک‌شاپ‌ها و مسترکلاس‌های رهبری ارکستر برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این بنیاد در راستای رسالت خود و با توجه به نیاز موجود در فضاهای علمی و پژوهشی در رشته رهبری ارکستر، تصمیم به برگزاری سلسله مسترکلاس‌ها و ورک‌شاپ‌های رهبری ارکستر با حضور استادان بین المللی گرفته است. برنامه‌ریزی آموزشی صورت گرفته در این دوره‌ها به صورت بلند مدت و سلسله‌وار بوده و در دوره‌های متفاوتی در طول هر سال  و بر اساس استانداردهای بین‌المللی اجرایی خواهند شد.

در دوره پیش رو که چهارمین دوره از این سری ورک‌شاپ‌ها و مستر کلاس‌ها محسوب شده و با حضور استاد نصیر حیدریان، رهبر ارکستر و استاد دانشگاه گراتس اتریش به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌شود، مباحثی همچون آنالیز پارتیتور، پارتیتورخوانی، پارتیتور نوازی روی پیانو، رهبری ارکستر، تکنیک و اصول رهبری و… مطرح می شوند.

 کلاس‌ها در فضاهای بنیاد رودکی همچون تالار رودکی، سالن تمرین طبقه ششم، مرکز آموزش هنری و … برگزار می‌شوند و در طول دوره‌ها برحسب نیاز و سطح هنرجویان، چند نفر پیانیست و نیز ارکستر ۶۰ نفره مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

 حضور در این دوره‌ها برای عموم آزاد و مستلزم دارا بودن حداقل تخصص‌هایی همچون تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، کنترپوان و علوم اولیه موسیقی بوده و در اولین جلسه حضور، آزمون‌های لازم توسط استاد اخذ می‌شود.

لازم به ذکر است پیش‌نیاز شرکت در هر سطح، حضور و قبولی در سطوح پیشین است.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com و یا صفحه اینستاگرام مرکز آموزش هنری به نشانی @roudaki.education مراجعه کرده و یا با مرکز آموزش هنری به شماره‌های ۶۶۷۴۳۳۵۸، ۶۶۷۴۳۳۵۹ و ۶۶۷۴۳۳۶۱ تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام