preloader-matrix

برگزاری هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس

دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح با همراهی و مشارکت بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران، دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس را در فرهنگسرای نیاوران و شهرک سینمایی دفاع مقدس برگزار می کنند.

در این برنامه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مصطفی صدرزاده است، ۶ اثر از فیلم های کوتاه تولید شده در این انجمن رونمایی و اکران و سه عنوان کارگاه آموزشی تخصصی با رویکرد انتقال تجربه نیز در این رویداد برگزار می شود.

عصر دوشنبه سوم مهر ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸.۳۰ فیلم های کوتاه “آمبولانس” به کارگردانی “حسین محروقی” و “بشقاب پرنده “به کارگردانی “زهرا یزدان پناه” رونمایی و اکران شده و “هادی مقدم دوست” فیلمنامه نویس برجسته سینمای کشور کارگاه انتقال تجربه با موضوع “فیلمنامه نویسی در فیلم کوتاه” را در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

عصر سه شنبه چهارم مهر ماه نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۸.۳۰ فیلم های کوتاه “راعون” به کارگردانی “مسعود دهنوی” و “پیام محمد” به کارگردانی “مهدی جوادی فام” رونمایی و اکران و “محمدرضا شفیعی” تهیه کننده مطرح سینما و تلویزیون کشور در کارگاه انتقال تجربه این رویداد در خصوص “تهیه کنندگی فیلم کوتاه” در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران سخنرانی می کند.

در آخرین روز این رویداد نیز روز چهارشنبه پنجم مهر ماه فیلم های کوتاه “مثل مصطفی “به کارگردانی “ابوالفضل همراه “و “هانه “به کارگردانی “میثم ملکی پور “رونمایی و اکران شده و اردوی بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس و بازدید از لوکیشن های جذاب سینمایی و تلویزیونی از ساعت ۸ الی ۱۶ برگزار می شود.

در پایان نیز اساتید برجسته سینمای ایران سخنرانی می کنند.گفتنی است علاقمندان جهت حضور در این رویداد می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۳۸۲۲۵۱۱تماس بگیرند.

انتهای پیام