preloader-matrix

برگزاری نمایشگاه « سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران

در ایام گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد ﺣﺎج ﻗﺎﺳﻢ سلیمانی و شهدای مقاومت نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی از ششم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه سرو ایرانی ادای احترامی است به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که از سه شنبه ششم تا سیزدهم دی ماه و به مدت هشت روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز سه شنبه ششم دی ماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود. در طول این هشت روز علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از بخشهای متنوع نمایشگاه شامل آثار حجمی،نقاشی، دیدن کنند. همچنین در تاریخ یکشنبه یازدهم و دوشنبه دوازدهم دی ماه تعدادی از هنرمندان صاحب نام بصورت کارگاهی به خلق اثر پرداخته و با علاقه مندان تبادل نظر می‌کنند. مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز با رونمایی از آثار خلق شده در کارگاه و روز سه‌شنبه سیزدهم دی ماه از ساعت ۱۵ در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.  نمایشگاه سرو ایرانی با حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار می‌شود.