preloader-matrix

برج آزادی در چهل و نهمین سالگرد افتتاح میزبان مسجد جامعی شد

دکتر احمد مسجد جامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و  عضو شورای اسلامی شهر تهران همزمان با چهل و نهمین سالگرد تاسیس این بنای ملی ، میهمان مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی شد.

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، مسجدجامعی از بخش های مختلف برج و نمایشگاه آثار نقاشی استاد کیومرث قورچیان و  فاز اول موزه ی عکاسی ، کاری از استاد محمد علی جدید الاسلام که  هفته های آینده و پس از تکمیل شدن رونمایی می شود،  بازدید کرد .

وی  از اتفاقات و برنامه های مدیریت جدید  برج آزادی در دوران کرونا و متوقف نشدن آنها قدردانی و اظهار امیدواری کرد  وضعیت خوبی در انتظار  مجموعه در سطح ملی و منطقه ای باشد.

 در این دیدار سید عباس عظیمی مدیر موزه و برج آزادی با اشاره به هفته تهرانگردی به مشکل  تردد گردشگران داخلی و خارجی از خیابان های اطراف به سطح داخلی میدان اشاره کرد و از متولیان امور برای جدی گرفتن این مشکل تقاضای همکاری کرد .

عضو شورای اسلامی شهر تهران هم حل این مشکل را نیازمند اراده جدی مسئولان شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی دانست.

 در این بازدید مسجد جامعی از برج آزادی به عنوان یک شاهکار معماری یاد کرد.

وی در پایان بر  ایجاد دسترسی های مناسب از زیرگذر تا سرعت گیر ، برای  رفت و آمد راحت و ایمن مردم  و همچنین برنامه ریزی برای  تقویت گردشگری داخلی و خارجی برای بازدید از این شاهکار هنری در معماری تاکید کرد.

در این دیدار مهرشاد کاظمی رئیس گردشگری شهرداری تهران، استادان کیومرث قورچیان و محمد علی جدیدالاسلام و جمعی از عکاسان و خبرنگاران به همراه سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی حضور داشتند.

لازم به ذکر است، به مناسبت چهل و نهمین سالگرد افتتاح برج آزادی تور عکاسی پیش بینی شده بود.