preloader-matrix

بازدید رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان ملل از فرهنگسرای نیاوران

راجا گون‌دو، رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان ملل در تهران با حضور در فرهنگسرای نیاوران با ابوالفضل همراه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در این بازدید که روز  سه شنبه 28 فروردین در این مجموعه صورت گرفت،  راجا گون دو و ابوالفضل همراه به گسترش همکاری به‌خصوص در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان ملل در تهران با تاکید بر این نکته که اجرای پروژه‌های پایدار فرهنگی وکمک‌های بشردوستانه یکی از وظایف ما و همچنین همکاران ما در سازمان یونسکو است، به روز بین‌المللی چند جانبه‌گرایی و دیپلماسی اشاره کرد و خواهان برگزاری این رویداد در مجموعه فرهنگسرای نیاوران شد. وی ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری تأثیرگذار،  بتوانیم میزبانی و مهمان نوازی ایران را به نمایش بگذاریم. 

ابوالفضل همراه، نیز با معرفی تمام ظرفیت‌ها و امکانات این مجموعه،  آمادگی خود و مجموعه را برای میزبانی این چنین رویدادها اعلام کرد و عنوان نمود تا با همکاری و اخذ مجوزهای لازم از سوی وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم شاهد برگزاری هر چه بهتر این قبیل فعالیت‌ها و مناسبت‌ها باشیم. همچنان که تاکنون نیز فرهنگسرای نیاوران میزبانی بسیاری از برگزاری هفته‌های فرهنگی کشورهای مختلف را تجربه کرده است. 

رئیس فرهنگسرای نیاوران در ادامه با تاکید بر این که دیپلماسی فرهنگ و هنر بهترین نوع شیوه دیپلماسی است، این اتفاق را فرصت مناسبی برای گسترش آن عنوان کرد. 

در پایان راجا گون‌دو،  برای برگزاری رویدادهای مختلف و خاص از جمله روز چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی با همکاری وزارت امورخارجه ابراز امیدواری کرد و این فرصت را بستری دانست تا همه کشورها در کنار یکدیگر در این مجموعه به گفتگو بپردازند و با معرفی ایران و هنر ایرانی باعث گسترش روابط همه جانبه باشیم.