preloader-matrix

اهدای جایزه شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از دو هنرمند در تئاتر مقاومت

ایرنا- همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ضمن تقدیر از نصرالله قادری و کورورش زارعی به عنوان دو هنرمند برجسته عرصه تئاتر دفاع مفدس، جایزه ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اثر برگزیده این رویداد اهدا خواهد شد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در تاریخ دوم دی ماه در تالار وحدت، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جایزه نقدی و تندیس ویژه حاج قاسم سلیمانی به یک اثر ویژه با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا خواهد شد.

 

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا اول دی‌ماه ادامه داشت.

 

دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از دو چهره برجسته تئاتر کشور تجلیل خواهد کرد.

 

ستاد برگزاری جشنواره در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از دکتر نصرالله قادری و کوروش زارعی که از چهره‌های برجسته هنرهای نمایشی کشور هستند تجلیل به‌عمل خواهد آورد.

 

آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت سه‌شنبه (دوم دی‌ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار وحدت، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با یک‌چهارم ظرفیت تالار وحدت برگزار خواهد شد.